|
AirSpotter.eu European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
slávek Anonymní
|
Zaslal: čt září 20, 2012 8:35 am Předmět: |
|
|
Už jsem tu informaci zachytil včera a zkouším to dávat do souvislosti s nedávnou návštěvou představitelů LH v Brně. To oficiální jednání mělo v podtextu jakýsi utajený náznak. LH Brno zná , mají tady už pár let call centrum a celosvětové vyvažovací středisko pro svá letadla. Kdyby tady bázovali aspoň s jedním letadlem bylo by to sqělé. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kuba.biker
Založen: 4.8.2007 Příspěvky: 265 Bydliště: OPO
|
Zaslal: čt září 20, 2012 9:10 am Předmět: |
|
|
slávek napsal: | Už jsem tu informaci zachytil včera a zkouším to dávat do souvislosti s nedávnou návštěvou představitelů LH v Brně. To oficiální jednání mělo v podtextu jakýsi utajený náznak. |
??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
slávek Anonymní
|
Zaslal: čt září 20, 2012 9:29 am Předmět: |
|
|
viz vlákno Lufthansa na tomto topicu...!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
MarekV Site Admin
Založen: 25.3.2007 Příspěvky: 1589 Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany
|
Zaslal: čt září 20, 2012 10:33 am Předmět: |
|
|
Německy příliš neumím, a tedy z článku toho moc nemám, navíc v poslední době dění kolem LH atd. nemám moc čas sledovat, ale celkově mám nutkání na základě minulých zkušeností ona jednání nezveličovat. Viz tu dlouho dopředu avizovanou velkolepou tiskovku Wizzairu, kdy nakonec všechny natěšené zvědavce uzemnili linkou do Eindhovenu. A to měla většina lidí dost jiná očekávání. Ale jak se říká, uvidíme.
Edit: Tak myslím, že jsem ten linkovaný článek našel v české podobě zde: http://www.airways.cz/clanek/2012-09-19/lufthansa-vytvori-novou-low-cost-aerolinii. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kuba.biker
Založen: 4.8.2007 Příspěvky: 265 Bydliště: OPO
|
Zaslal: čt září 20, 2012 11:22 am Předmět: |
|
|
MarekV napsal: | Německy příliš neumím, a tedy z článku toho moc nemám, navíc v poslední době dění kolem LH atd. nemám moc čas sledovat, ale celkově mám nutkání na základě minulých zkušeností ona jednání nezveličovat. Viz tu dlouho dopředu avizovanou velkolepou tiskovku Wizzairu, kdy nakonec všechny natěšené zvědavce uzemnili linkou do Eindhovenu. A to měla většina lidí dost jiná očekávání. Ale jak se říká, uvidíme.
Edit: Tak myslím, že jsem ten linkovaný článek našel v české podobě zde: http://www.airways.cz/clanek/2012-09-19/lufthansa-vytvori-novou-low-cost-aerolinii. |
Slávek: Aha, ono bylo myšleno to jednání kdysi před lety...Já myslel, že jde o nějakou aktualitu.
Marek: To je pravda, ta jednání a setkání kravaťáků sama o sobě o ničem nevypovídají. Namátkou si vzpomínám na společnost Aeromost-Charkov a linku BRQ-KBP; tenkrát to média podávala tak, jako že už je ruka v rukávě...a kde nic, tu nic.
Blbé je, že ten lufthansácký lowcost nemá létat z MUC. Pochybuju, že by byl zájem létat z BRQ do CGN.
Btw, Danube Wings na Facebooku zatím mlží, o nových linkách ani slovo...Tak bůhví jak to bude. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MarekV Site Admin
Založen: 25.3.2007 Příspěvky: 1589 Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany
|
Zaslal: čt září 20, 2012 11:57 am Předmět: |
|
|
Když jsi zmínil ty dřívější snahy o linku na Ukrajinu, nedalo mi to a naskenoval jsem tehdejší článek z novin, který o lince psal. Skutečně se tam mluví v podstatě už o hotové věci, snad jen pár byrokratických maličkostí je třeba dořešit, ale to je drobnost. Proto pro zajímavost přikládám sken "retro článku" z roku 2005 (nejspíš Mladá Fronta Dnes):
Navštívil nás tehdy v dubnu roku 2005 letoun Antonov 140, registrace UR-14006 patřící společnosti Aeromost Charkov. Viz Richardova fotografie: http://www.planes.cz/cs/photo/1004103/an140-ur-14006-aeromost-kharkov-ahw-ht-brno-brq-lktb/
Co se týče té nové německé nízkonákladovky, tak nějak mi z toho vyplývá, že vzhledem k tomu, že má obsluhovat letiště jiná než Frankfurt a Mnichov, tak půjde o mix regionálního přepravce mezi menšími německými městy (jak to do teď dělá LH Regional) a dovolenkového přepravce z menších německých měst do koupáckých destinací (jak to do teď dělá "podřízený" Germanwings a konkurenční Airberlin). A Brno nespadá ani do jedné z těchto kategorií, takže těžko soudit, zda jsou nějaké šance.
Postup Danube Wings není až tak překvapivý, málokdo by se takto šířil o svých plánech. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kuba.biker
Založen: 4.8.2007 Příspěvky: 265 Bydliště: OPO
|
Zaslal: čt září 20, 2012 1:32 pm Předmět: |
|
|
MarekV napsal: | Postup Danube Wings není až tak překvapivý, málokdo by se takto šířil o svých plánech. |
To je sice pravda, ale Jack to podával tak, jako by měli začít létat už od zimního letového řádu. Teda aspoň tak jsem to já pochopil.
V tom případě by byl na oznámení nové linky nejvyšší čas - tedy pokud to nechtějí udělat ve stylu CCA: v pátek oznámit novou linku, v pondělí začít létat, v úterý dostat dotaci a ve čtvrtek linku zavřít kvůli nerentabilitě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
slávek Anonymní
|
Zaslal: čt září 20, 2012 2:21 pm Předmět: |
|
|
Zprávám z novin není radno vůbec věřit. Novináři jsou cvičené opice většinou i bez znalostí české gramatiky a kvůli "čtenosti" příspěvku za kterou dostávají kladné body rádi informace poupraví a zveličí ve svůj prospěch. Je to byznys jako každý jiný. Novinové zdroje jsou mnohdy zcela bezcenné. Je to blbý ale, když jiných máme poskrovnu....
Co se týče DW tak si myslím že to je podobně obskurní společnost na hranici rentability jak CCA a jen hledá kde by se eventuelně přiživila.
Můj názor na věc... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JackBrno
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 259
|
Zaslal: čt září 20, 2012 3:39 pm Předmět: |
|
|
kuba.biker napsal: | MarekV napsal: | Postup Danube Wings není až tak překvapivý, málokdo by se takto šířil o svých plánech. |
To je sice pravda, ale Jack to podával tak, jako by měli začít létat už od zimního letového řádu. Teda aspoň tak jsem to já pochopil.
V tom případě by byl na oznámení nové linky nejvyšší čas - tedy pokud to nechtějí udělat ve stylu CCA: v pátek oznámit novou linku, v pondělí začít létat, v úterý dostat dotaci a ve čtvrtek linku zavřít kvůli nerentabilitě. |
Dle informací co se ke mně dostaly, by to opravdu mělo začít se zimním leťákem. Ale na 100% to zaručit nemůžu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Karel
Založen: 29.3.2007 Příspěvky: 982 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt září 20, 2012 8:01 pm Předmět: |
|
|
Když jste nakousli tu Ukrajinu, tak ji Wizz začíná létat z Budapešti. Bohužel... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Karel
Založen: 29.3.2007 Příspěvky: 982 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt září 20, 2012 9:44 pm Předmět: |
|
|
Tak tu máme dalšího zájemce o lety LED-BRQ. Společnost Rossija - možno vydat povolení...
citace: | С.Петербург-Брно Россия 7 р/н А319, А320, Б737-500, Б767-300, Ан148-100 Возможно выдать допуск |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Karel
Založen: 29.3.2007 Příspěvky: 982 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá září 21, 2012 8:14 pm Předmět: |
|
|
Ještě k té Rossiji - asi o to jakýsi zájem mají, protože mám pocit, že to tak nějak podloudně vyfoukli Nordstaru. Pro Brno je to mnohem lepší alternativa, Protože Rossia je největší dopravce bázující na LED, je to jejich hlavní hub, takže komě mnoha destinací do RF a SNS by se pak dalo šikovně létat i do severských států, Finska, Švédska a Norska. Pokud by létali opravdu denně, pak bychom měli velkou šanci, že bychom tu mohli zahlédnout i některou "Lastočku" An-148. Tento letoun v barvách společnosti přepravil už víc než milion pax a jeho střední měsíční nálet je přes 300 hodin, což je solidní číslo. Má nějakých 65 sedadel v konfiguraci 3-2. Takže držme palce.
Pokud to myslela CCG se svou resuscitací vážně, pak by to pro ně nebyla moc dobrá zpráva, pokud by se s Rossií nějak nedomluvili. Možná jsou nyní kromě práv na linku BRQ-MOV jejich největším aktivem právě BRQ-LED. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kuba.biker
Založen: 4.8.2007 Příspěvky: 265 Bydliště: OPO
|
Zaslal: út září 25, 2012 8:02 am Předmět: |
|
|
Problémem kraje je podle Jančury i politická reprezentace - a týká se všech politických stran. "Brno nikdy nemělo lídra, který by dokázal ostatní politiky dotlačit k tomu, aby táhli za jeden provaz, tak jak se to podařilo například v Ostravě. A díky tomu se tady nebude stavět nic. Nebude žádná dálnice - na jih ani sever, nebude ani nové vlakové nádraží," podotkne.
Určité šance a příležitosti podle něj nabízí místní letiště. Z centra města trvá cesta na něj 20 minut. Problém ale je, že z Brna toho byznysmenům moc nelétá. "Ale mohlo by. Dnes jezdí hodně podnikatelů do Vídně - parkování, cena letenek - to vše je tam levnější, než v Praze, šance na úspěch tu je," tvrdí.
Podmínkou by ale podle něj byly například pravidelné spoje Brno-Mnichov - 3x až 4x za den, aby se dala uskutečnit cesta tam a zpět během 12ti hodin. Rozjezd takové linky pro byznysmeny stojí ale pár desítek milionů korun. "Stačilo by, aby je kraj jen trochu podpořil, vrátilo by se mu to," uzavírá oblast dopravy Jančura.
(http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-57610950-volby-2012-jizni-moravu-zachrani-kuchari-spokojeni-turiste-a-letiste-tvrdi-jancura) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Vojtek
Založen: 9.7.2008 Příspěvky: 50
|
Zaslal: pá září 28, 2012 11:59 pm Předmět: |
|
|
Jančura nejlepší Brněnské patriot! V tem videu : budeme jezdit do krásné vylidněné Prahy Sorry za off topic... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JackBrno
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 259
|
Zaslal: út říjen 09, 2012 4:02 pm Předmět: |
|
|
Tak bohužel, Danube wings to odpískaly. Asi jim docvaklo, že bez codeshare to nemají šanci provozovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|