|
AirSpotter.eu European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MarekV Site Admin
Založen: 25.3.2007 Příspěvky: 1589 Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany
|
Zaslal: út červen 01, 2010 5:48 pm Předmět: |
|
|
slávek: Letmým pohledem do letového řádu jsem vyčetl následující data letů linky Ostrava-Brno-Zadar:
3. června, přílet z Ostravy 11.35, odlet do Zadaru 12.00, linka 3B045.
Následuje let 6. června, přílet z Ostravy 17.05, odlet do Zadaru 17.30. V podobném duchu jsou lety vypsány až do 26. září.
Více viz http://www.airport-brno.cz/index.php?id=150&lang=cs&odlety_prilety=%25&year=2010&month=6&day=01&interval=200&dest=vsechny&cislo_letu=3B045&akce=Hledat
Co se týče zpátečních letů, létá se ve stejný den.
Přílet 3. června ze Zadaru 15.35, odlet do Ostravy 16.00, linka 3B046
6. června přílet ze Zadaru 21.05, odlet do Ostravy 21.30.
Opět viz http://www.airport-brno.cz/index.php?id=150&lang=cs&odlety_prilety=%25&year=2010&month=6&day=01&interval=200&dest=vsechny&cislo_letu=3B046&akce=Hledat
Na všech letech je (zatím) psán Saab 340.
Nuže uvidíme. |
|
Návrat nahoru |
|
|
slávek Anonymní
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xvick
Založen: 28.2.2008 Příspěvky: 90
|
Zaslal: pá červen 11, 2010 8:22 am Předmět: |
|
|
Bylo by to hezké, kdyby to vyšlo... ale z minulosti víme, že již několikrát tady proběhly určité "šumy a zvěsti" a stále nic. Můj názor je ten, že kdyby přece jen došlo na nějakou základnu v Česku, přece jen Pardubice mají velkou výhodu v blízkosti Prahy. Brnu naopak "škodí" Bratislava, Vídeň. To už však bylo diskutováno x-krát. Nechme se tedy překvapit |
|
Návrat nahoru |
|
|
slávek Anonymní
|
Zaslal: pá červen 11, 2010 8:34 am Předmět: |
|
|
2 xvick:
to je ale omyl. Přece nikdo z Prahy nebude jezdit hodinu a půl do Pardubic jen proto aby se svezl Ryanem a Pardubice s okolím nemají PAX potenciál. Praha je zcela soběstačná a nízkonákladovek tam operuje několik. Já si naopak myslím že Ryan base BRQ může posbírat celou Moravu a to je potenciál milionové metropole. Jen jestli takto uvažuje i management od Ryanů |
|
Návrat nahoru |
|
|
xvick
Založen: 28.2.2008 Příspěvky: 90
|
Zaslal: pá červen 11, 2010 10:10 am Předmět: |
|
|
Můj "odhad" je ten, že základna bude stejně dříve v Bratislavě než někde v Česku (v Brně, Pardubicích či Horní Dolní). Ale BRQ držím palce |
|
Návrat nahoru |
|
|
Karel
Založen: 29.3.2007 Příspěvky: 982 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá červen 11, 2010 2:53 pm Předmět: |
|
|
Já na Pardubice moc nevěřím. Nevěřím, že by významnější počet Pražáků jezdil do Pardubic a aglomerace sama nemá zrovna největší potenciál cestujících. Naopak, představa zástupu cizinců, kteří se jedou do Prahy povyrazit, a stojí v dešti na okraji Pardubic... no nevím, to tak možná zkousnou Rusové. Myslím ale, že ani Brno nemá na to uživit (s BTS v zádech) základnu s nějakou desítkou destinací teď, uprostřed ekonomické krize, jejíž konec se zdá v nedohlednu. Sotva tak 3-4 linky, možná ještě jedna, kdyby to FR zkusil s Ukrajinou. Ukrajinců u nás pracují desetitisíce, a cestují autobusy a vlaky za nějakých 1500,-. Tomu by FR dokázal snadno konkurovat, pro začátek třeba 2 lety týdně a o obsazenost bych se nebál. Jenže co je to za základnu s 2-3 letadly? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MrPexesso
Založen: 21.4.2008 Příspěvky: 16 Bydliště: BRQ
|
Zaslal: pá červen 11, 2010 4:08 pm Předmět: |
|
|
Proč zrovna 2-3 letadla? Stačí klidně jeden kousek, kterej by obsloužil pár destinací
Karel napsal: | Já na Pardubice moc nevěřím. Nevěřím, že by významnější počet Pražáků jezdil do Pardubic a aglomerace sama nemá zrovna největší potenciál cestujících. Naopak, představa zástupu cizinců, kteří se jedou do Prahy povyrazit, a stojí v dešti na okraji Pardubic... no nevím, to tak možná zkousnou Rusové. Myslím ale, že ani Brno nemá na to uživit (s BTS v zádech) základnu s nějakou desítkou destinací teď, uprostřed ekonomické krize, jejíž konec se zdá v nedohlednu. Sotva tak 3-4 linky, možná ještě jedna, kdyby to FR zkusil s Ukrajinou. Ukrajinců u nás pracují desetitisíce, a cestují autobusy a vlaky za nějakých 1500,-. Tomu by FR dokázal snadno konkurovat, pro začátek třeba 2 lety týdně a o obsazenost bych se nebál. Jenže co je to za základnu s 2-3 letadly? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JackBrno
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 259
|
Zaslal: pá červen 11, 2010 7:42 pm Předmět: |
|
|
Podle mne to nehrozi v Brne ani v Pardubicich. Brno bohuzel proste nema technickou kapacitu, pocinaje stojankami, pres pozemni zdroje, konce schcodama. No a pokud vim, Pardubice zase nemaji odbavovaci kapacitu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
slávek Anonymní
|
Zaslal: so červen 12, 2010 9:54 am Předmět: |
|
|
no kdyby taková šance měla ztroskotat na rozšíření apronů a nákupu schůdek, tak to by teda balo s LKTB hodně špatný. Místo placením blbejch poplatků by měl kraj ty peníze investovat do letiště. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JackBrno
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 259
|
Zaslal: so červen 12, 2010 11:27 am Předmět: |
|
|
To je fakt. Ale problém je v tom, že Ryan až do poslední fáze nic neslíbí a i kdyby, tak jen krátkodobě, aby si zachoval svoji flexibilitu, tj. možnost kdykoliv zase odejít, pokud by se linky nerentovaly. No a za takových podmínek jen kvůli Ryanairu, který navíc zrovna není nejštědrejší, co se týče přistávacích poplatků nikdo investovat velké sumy nebude. I když se mi to nelíbí, tak to docela chápu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
slávek Anonymní
|
Zaslal: so červen 12, 2010 12:45 pm Předmět: |
|
|
No pokud ale Brno usiluje do budoucna o stálého dopravce (doufám že jo) tak to stejně bude muset udělat. Mluvilo se také o prodloužení dráhy na východ a o modernizaci přistávacího ILS na CAT II. Zatím se tam staví jen soukromé sluneční elektrárny a to se mi věru nelíbí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JackBrno
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 259
|
Zaslal: so červen 12, 2010 1:11 pm Předmět: |
|
|
Jasně, s tím se nedá než souhlasit. Pokud letiště má zájem o rozvoj, musí ono udělat ten první krok a navýšit kapacitu, protože nízkonákladovka nepodepíše smlouvu na rok nebo i více dopředu, než by se to rozšíření kapacity dalo realizovat. Nízkonákladovka závazně plánuje tak pár měsíců dopředu. No a ta elektrárna, to je raději bez komentáře Nicméně pro uklidnění, neodčerpává finanční zdroje letiště. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Karel
Založen: 29.3.2007 Příspěvky: 982 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt červen 17, 2010 8:24 am Předmět: |
|
|
Letos to se statistiami vypadá ještě o něco hůře než loni, už se projevilo naředění STN a PRG:
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=15988
No snad to charterová sezóna trochu vylepší, trochu pomůže i dvojnásobná kapacita letů z VKO. Celkově snad nebude v prosinci pokles oproti 2009 větší než 5-10%. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kuba.biker
Založen: 4.8.2007 Příspěvky: 265 Bydliště: OPO
|
Zaslal: út srpen 10, 2010 3:28 pm Předmět: |
|
|
zřejmě vám tam divertuje OK-CGH... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JackBrno
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 259
|
Zaslal: út srpen 10, 2010 6:12 pm Předmět: |
|
|
Už je pryč. Jen si cucli trochu benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|