Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rozšíření a omezení provozu linek
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 78, 79, 80  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
j.ree



Založen: 19.8.2007
Příspěvky: 209
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út srpen 23, 2011 7:52 pm    Předmět: Citovat

Marek Musil napsal:
To tedy nechápu,protože nedávno tuhle linku lítal s velkou ztrátovostí Polet.

Nutne v teto souvislosti rici, ze:

1) ackoliv se tato tvarila jako pax linka, byla to vicemene linka servisni
2) velice mizerna propagace v rusku i v CR (temer nulova) - otazka na zde pritomne - odkud jste se o lince dozvedeli vy?
3) temer do sameho konce neexistence rezervacniho systemu
4) velice spatna a nevyhodna smlouva pro MS Kraj
5) spatne casy


Staci? Snad Yamal vyjde, tomu bych i veril vice, a to i proto, protoze o tuto linku maji enormni zajem Vitkovice.

Marku, dobra uvaha, jen bych doplnil, ze se urcite delaji socioekonomicke a vselijake dalsi pruzkumy trhu. Jak me ve skole ucili, podnikam kvuli maximalnimu zisku. Je nutne take uvest, priklad z OSR:

OSR: FR, litejte z OSR, chceme abyste litali do LON
FR: vubec, ve STN omezujeme, takze smolik a pokud nam vykryjete ztraty, tak klidne budeme litat i z Tallinu. Po pravni strance si to udelejte jak chcete...

Tim chci rict, ze se musi brat v potaz milion dalsich faktoru
_________________
www.lkmt.cz | j.ree
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: út srpen 23, 2011 9:46 pm    Předmět: Citovat

j.ree napsal:
2) velice mizerna propagace v rusku i v CR (temer nulova) - otazka na zde pritomne - odkud jste se o lince dozvedeli vy?

Jestli se nepletu, o lince Poletu z Moskvy do Ostravy jsem se dozvěděl z některého z webů, které se věnují letectví, tipuji planes.cz. V každém případě to nebylo z webu ostravského letiště. Ale to je pochopitelné, neboť ten web jsem navštívil snad pouze dvakrát. Ale jestli se nepletu, tak před terminálem jste měli billboard propagující linku. Twisted Evil (A někde se mi tu válí dokonce i letáček s reklamou!) V každém případě přeji, aby Jamal, ať už z Ufy či Moskvy, vyšel a pěkně se zaběhnul.
j.ree napsal:
Marku, dobra uvaha, jen bych doplnil, ze se urcite delaji socioekonomicke a vselijake dalsi pruzkumy trhu. Jak me ve skole ucili, podnikam kvuli maximalnimu zisku. Je nutne take uvest, priklad z OSR:

OSR: FR, litejte z OSR, chceme abyste litali do LON
FR: vubec, ve STN omezujeme, takze smolik a pokud nam vykryjete ztraty, tak klidne budeme litat i z Tallinu. Po pravni strance si to udelejte jak chcete...

Tim chci rict, ze se musi brat v potaz milion dalsich faktoru

Díky za pochvalu. Jsem si vědom, že těch vlivů, které hrají roli, je daleko více než kolik jsem jich v té úvaze jmenoval, ale snažil jsem se o co možná nejjednodušší (a tedy ideální) model. A díky té jednoduchosti a čistotě jsem získal jakési lešení, které mi pomohlo podchytit, myslím, základní schéma, o které jde. Na něj jistě je možné lepit další doplňky, které více či méně ovlivňují celkový efekt. A abych ještě podpořil celkovou váhu prvotní úvahy, musím dodat, že jsem to psal s myšlenkou, abych alespoň trošku ilustroval, že v případě skutečně pečlivého rozvažování každé linky, je možné ji více méně provozovat s prospěchem pro provozovatele i cestujícího. Jen je to běh na delší trať a je riziko, že vše nakonec krachne a nelichotivě skončí. V kostce řečeno, pokud se ona základní poučka, kterou zmiňuješ, trochu odloží do pozadí, aby se v pravý čas vrátila s plnou parádou, pak je možné provozovat i diskutované linky, aniž by na nich kdokoli prodělal. Myslím.
Jsem ale samozřejmě rád za doplnění a rozhodně se nebudu zlobit za další, případně za jakékoli rýpnutí. Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: st srpen 24, 2011 10:51 am    Předmět: Citovat

j.ree napsal:
Jak me ve skole ucili, podnikam kvuli maximalnimu zisku.

A ještě mě napadla doplňující otázka: Jak se určuje maximální zisk?
Zcela jistě to není hodnota, která by byla uvedená v nějakém katalogu a podnikavec se k ní snažil dostat. Není to zkrátka něco, co lze určit a priori. Nikam by nevedlo, kdyby si člověk řekl, že maximální zisk v případě A je X Kč, protože pak by si buď nastavil nedosažitelný cíl, anebo naopak cíl příliš snadný, který by ale neodrážel skutečně možný maximální zisk. Úspěšnost tohoto přístupu by tedy byla skutečně mizivá. Proto mi připadá, že poučka "podnikám kvůli maximálnímu zisku" není vymezením cíle, ale jde o popis metody. Mám tím na mysli to, že jde o metodologickou poučku, která má podnikavce směrovat ke správnému způsobu práce, ke správnému postupu. Proto maximální zisk chápu (opět) jako něco, co se určuje až za běhu, co je přímo závislé na zvoleném postupu, co v podstatě určuji až svým zjednáváním, není to tedy předem dáno. Z toho rovněž plyne, že ve stejném případu A je možné rozličnými přístupy získat rozličné maximální zisky. A pak je úkolem podnikavce, aby nalezl ten nejlepší možný přístup k dosažení maximálního zisku - čímž se dostávám obloukem k tomu, co jsem popisoval v prvním příspěvku tohoto subtématu. Nejlepší cesta k dosažení maximálního zisku tedy není cesta nějaké hrubé síly, ale pečlivého a detailního průzkumu, sledování a rychlého přizpůsobování se situaci. Z čehož mi vyplývá, že se stále držím toho, co jsem napsal v prvním příspěvku - linka do Bergama by měla být se ziskem udržitelná, pokud by byla zvolená správná strategie, správný přístup.
Pokud se ale ve své úvaze nějak fatálně mýlím, budu převelice rád za opravu. Přece jen se pohybuji v neznámých vodách a snažím se zde jen o co možná nejracionálnější promyšlení problematiky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 30, 2011 11:07 am    Předmět: Citovat

Z ruského tisku o zrušení linky BRQ-PRG:
citace:
Впрочем, по словам пресс-секретаря компании Central Connect Airlines (CCA) Ганы Георгиановой, фирма по-прежнему работает над тем, чтобы изыскать в будущем возможность возобновления авиасообщения между крупнейшими городами страны. Прискорбный факт отмены эксплуатации авиалинии в интервью чешским СМИ ранее критически прокомментировал гетман Южной Моравии Михал Гашек. „Подтверждается тот факт, что ČSA (в данном случае – посредством договорного партнёра) изначально не была заинтересована в поддержке и развитии авиасообщения по линии Брно-Прага,“ заявил гетман Гашек, добавив, что неприятность ситуации состоит не только в прекращении авиаполётов между Брно и Прагой, но и ввиду возникающих нестыковок иных рейсов, связанных с вылетами из Праги.
„Мне крайне неприятен тот факт, что национальная транспортная компания сосредоточила внимание лишь на пражском аэропорте, совершенно игнорируя региональный авитранспорт и вопросы авиадоступности Моравии. Будучи депутатом парламента, поставлю эти вопросы в повестку дня дискуссий с министрами транспорта и финансов,“ категорично заявил г-н Гашек. Кроме того, его администрация вместе с аэропортом Брно собирается искать иную долгосрочную альтернативу, которая позволила бы связать Брно с большим европейским аэропортом, способным удержать моравскую столицу в рамках международной системы авиарезервации

..podle Hany Georgiánové (CCA) firma stále pracuje na tom, aby v budoucnu zajistila...spojení mezi velkými městy státu....
Potvrzuje se, prohlásil hejtman Hašek, že ČSA...od počátku neměla zájem o udržení a rozvoj linky BRQ-PRG a dodal, že problémem není jen zrušení letů....ale i v absenci návzností v PRG. Pro mě je krajně nepřijatelný fakt, že národní dopravce soustředil svou pozornost pouze na PRG, naprosto ignorujíce regionální dopravu a otázku dostupnosti Moravy. Jako poslanec parlamentu dám tyto otázky na pořad jednání s ministry dopravy a financí.... Kromě toho jeho úřad spolu s LKTB pracují na získání jiné dlouhodobé aternativy na spojení BRQ s velkým evropským letištěm, aby udrželi hlavní město Moravy ....v rezervačních systémech

No, být já předsedou správní rady ČSA, tak ten manažer, postrádající schopnost odhadnout důsledky, který se podepsal pod zrušením linky BRQ-PRG, by si už hledal jinou práci.

Zdroj: http://www.czpanorama.ru/content/view/779/43/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ivošák



Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: st říjen 05, 2011 7:59 pm    Předmět: BGY v letní sezoně Citovat

Všiml jsem si, že RYR uvolnil do prodeje letenky do BGY na léto. Tutovka, že budou v letní sezoně lítat, to v tuhle chvíli asi není, ale je to myslím dobrej signál!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: st říjen 05, 2011 8:27 pm    Předmět: Re: BGY v letní sezoně Citovat

Ivošák napsal:
Všiml jsem si, že RYR uvolnil do prodeje letenky do BGY na léto. Tutovka, že budou v letní sezoně lítat, to v tuhle chvíli asi není, ale je to myslím dobrej signál!


Tak Ryanair myslím není společnost, která by prodala x letenek a pak linku zrušila...Tohle je spíš praktika Wizzairu - alespoň v PRG...

Takže příští rok minimálně Stansted, Luton, Eindhoven, Vnukovo, Domodedovo, Bergamo, Rome, St.Petersburg...to je slušné.

A kam zmizel Karel a jeho pravidelné zpravodajství o linkách z východu?! Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ivošák



Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: st říjen 05, 2011 10:12 pm    Předmět: Re: BGY v letní sezoně Citovat

kuba.biker napsal:
Ivošák napsal:
Všiml jsem si, že RYR uvolnil do prodeje letenky do BGY na léto. Tutovka, že budou v letní sezoně lítat, to v tuhle chvíli asi není, ale je to myslím dobrej signál!


Tak Ryanair myslím není společnost, která by prodala x letenek a pak linku zrušila...Tohle je spíš praktika Wizzairu - alespoň v PRG...

Tak zrovna Bergamo už bylo v prodeji na zimu a po čase zmizelo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt říjen 06, 2011 11:56 am    Předmět: Re: BGY v letní sezoně Citovat

kuba.biker napsal:
Ivošák napsal:
Všiml jsem si, že RYR uvolnil do prodeje letenky do BGY na léto. Tutovka, že budou v letní sezoně lítat, to v tuhle chvíli asi není, ale je to myslím dobrej signál!


Tak Ryanair myslím není společnost, která by prodala x letenek a pak linku zrušila...Tohle je spíš praktika Wizzairu - alespoň v PRG...

Takže příští rok minimálně Stansted, Luton, Eindhoven, Vnukovo, Domodedovo, Bergamo, Rome, St.Petersburg...to je slušné.

A kam zmizel Karel a jeho pravidelné zpravodajství o linkách z východu?! Sad


Karel se odstěhoval do Humpolce... Laughing
Návrat nahoru
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: čt říjen 06, 2011 12:11 pm    Předmět: Re: BGY v letní sezoně Citovat

slávek napsal:
kuba.biker napsal:
Ivošák napsal:
Všiml jsem si, že RYR uvolnil do prodeje letenky do BGY na léto. Tutovka, že budou v letní sezoně lítat, to v tuhle chvíli asi není, ale je to myslím dobrej signál!


Tak Ryanair myslím není společnost, která by prodala x letenek a pak linku zrušila...Tohle je spíš praktika Wizzairu - alespoň v PRG...

Takže příští rok minimálně Stansted, Luton, Eindhoven, Vnukovo, Domodedovo, Bergamo, Rome, St.Petersburg...to je slušné.

A kam zmizel Karel a jeho pravidelné zpravodajství o linkách z východu?! Sad


Karel se odstěhoval do Humpolce... Laughing


Tam mají taky letiště?! Surprised Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: čt říjen 06, 2011 1:23 pm    Předmět: Re: BGY v letní sezoně Citovat

Ivošák napsal:
Všiml jsem si, že RYR uvolnil do prodeje letenky do BGY na léto. Tutovka, že budou v letní sezoně lítat, to v tuhle chvíli asi není, ale je to myslím dobrej signál!


Škoda, raději bych Alicante Smile Byl jsem tam pár dní v půlce září a byla to naprostá paráda. Klidně bych si to dal příští rok znovu. Bergamo mi přijde takové neslané nemastné. Moc blízko, žádné moře, žádné extra počasí Smile To je fakt spíš pro ty, co tam pracují, na výlet mi to nepřipadá moc zajímavé.


Naposledy upravil JackBrno dne so říjen 08, 2011 9:06 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
trainzak



Založen: 9.8.2010
Příspěvky: 82

PříspěvekZaslal: čt říjen 06, 2011 2:50 pm    Předmět: Citovat

Bergamo je obrovský přestupní uzel pro Ryanair, takže IMHO velice důležitá konexe Brna a spoustu dalších destinací, zejména ty jižní...

Rozhodně by bylo velice užitečné, kdyby tato linka přežila...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt říjen 06, 2011 3:20 pm    Předmět: Citovat

Ano, souhlas. Plánoval jsem Marakeš přes BGY, ale pak v Marakeši bouchla ta bomba a začal jsem se bát. Byl by to pěkný výlet na 6 dnů.
Návrat nahoru
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt říjen 06, 2011 9:46 pm    Předmět: Citovat

CCA jobair (červená) je v insolvenci. To je asi konec linky OSR-VIE
Návrat nahoru
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po říjen 10, 2011 1:36 pm    Předmět: Re: BGY v letní sezoně Citovat

kuba.biker napsal:

A kam zmizel Karel a jeho pravidelné zpravodajství o linkách z východu?! Sad

Nějak mi v poslední době pracovní povinnosti neumožňují se tolik věnovat sledování novinek, ale pokud bych se o něčem novém dověděl, dám pochopitelně hned vědět. Myslím, že se teď zrovna nekoná žádná revoluce, uvidíme, jak to bude po novém roce.
Slávek napsal:
CCA jobair (červená) je v insolvenci. To je asi konec linky OSR-VIE

Zatím mají ještě dva eroplány, uvidíme. Ale řekl bych, že je už na 90% mimo hru varianta, že by JBR létalo feeding pro DLH...
citace:
Návrh podala kvůli nesplaceným dluhům britská firma Avia Special Limited, další věřitelé Job Air – CCA zatím vyčkávají. Společnost provozuje pravidelné osobní lety z Ostravy do Vídně a do Prahy a z Prahy do Poznaně. První trať ve spolupráci s Austrian Airlines, druhou a třetí s ČSA. Během srpna a září se zbavila tří letadel, pronajímatelům vrátila Saaby 340 registrací OK-CCE, OK-CCK a OK-CCN. V letuschopném stavu jí zůstávají dva vlastní registrací OK-CCC a OK-CCD, dlouhodbě odstavené či kanibalizované jsou stroje OK-CCF, OK-CCG, OK-CCL a OK-CCO.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po říjen 17, 2011 12:13 pm    Předmět: Citovat

citace:
Britská společnost Avia Special Limited stáhla svůj insolvenční návrh na leteckou společnost Job Air - Central Connect Airlines (CCA).

"Vzhledem k tomu, že dlužník uhradil část svého závazku navrhovateli a navrhnul splátkový kalendář, navrhovatel tímto svůj insolvenční návrh bere zpět," stojí v materiálu. Vzhledem k tomu, že se k řízení nikdo další nepřipojil, soud by jej měl v brzké době zastavit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 78, 79, 80  Další
Strana 47 z 80

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com