Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rozvoj letiště 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> Co se jinam nevejde
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ivošák



Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: ne červenec 03, 2011 8:38 pm    Předmět: Citovat

Stavba se označuje jako "Bourací práce, stavební úpravy, nádstavba a přístavba objektu č. 5 letiště Brno-Tuřany" Je to na půdorysu stávajícího objektu, 2. a 3. NP částečne přesahuje, viz. situace. Nové využití bude administrativní budova s jídelnou v 1.NP.
http://www.brick-cz.net/upload/situace.pdf
Jsou to informace z úředni desky stavebního odboru MČ Brno-Tuřany.

Ještě bych doplnil, že v prostoru mezi budovou ŘLP a hangárem je plánována stavba stanice HZS. Ta pravděpodobně bude z ruky arch. Parolka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: po červenec 04, 2011 7:46 am    Předmět: Citovat

Dík Ivošák. Je vidět, že..." když se ruka k ruce vine, tak se dílo podaří"...jak napsal libretista Karel Sabina, jinak také c. a k. tajný agent a donašeč. Pomalu nám to letiště začíná růst a vzkvétat.
Návrat nahoru
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: po červenec 04, 2011 12:27 pm    Předmět: Citovat

slávek napsal:
Dík Ivošák. Je vidět, že..." když se ruka k ruce vine, tak se dílo podaří"...jak napsal libretista Karel Sabina, jinak také c. a k. tajný agent a donašeč. Pomalu nám to letiště začíná růst a vzkvétat.


Tak mne napadá, kde je vlastně na LKTB přípravna cateringu?
Jak jsem tak koukal na stránky BAWDF, jejich výtvory nevypadají nějak extra vábně a upřímně řečeno jsem na rozpacích, jak mohou dostát třeba požadavkům na kvalitnější catering pro business class UTAir a CCA....(?)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: po červenec 04, 2011 3:39 pm    Předmět: Citovat

Ty to umíš posoudit jen z obrázku? Co bys tam chtěl mít? Vepřo-knedlo-zelo a půllitr staropramene? Rolling Eyes
Návrat nahoru
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: čt červenec 07, 2011 8:17 pm    Předmět: Citovat

slávek napsal:
Ty to umíš posoudit jen z obrázku? Co bys tam chtěl mít? Vepřo-knedlo-zelo a půllitr staropramene? Rolling Eyes


Mno, při pohledu na tu jejich nabídku v pdf. mi naskakuje vyrážka - řekl bych, že u BAWDF trochu zamrzli v 90. letech - když vezmu v úvahu, co se běžně podává v C class, tak je to hodně mimo mísu.
Jen tak pro zajímavost, UT Air prodává zpáteční letenku do Brna v C class za cca 27 000 Kč. Kdybych zaplatil tuhle částku a na palubě dostal šunkovou rolku a kuřecí směs s kečupem, tak bych byl asi hodně naštvanej...

Mimochodem, CCA třídu Comfort v nabídce už vůbec nemá(!)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: pá červenec 08, 2011 8:22 am    Předmět: Citovat

tak pošli odkaz na to co se běžně podává, zatím jsi jen kritizoval. Já osobně lítám proto, abych se přemístil z místa A do místa B za přijatelné náklady a v přijatelném čase. Neletím přece proto, abych se na palubě nažral.
Návrat nahoru
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: pá červenec 08, 2011 9:07 am    Předmět: Citovat

slávek napsal:
tak pošli odkaz na to co se běžně podává, zatím jsi jen kritizoval. Já osobně lítám proto, abych se přemístil z místa A do místa B za přijatelné náklady a v přijatelném čase. Neletím přece proto, abych se na palubě nažral.


Dole v pdf. http://www.bawdf.cz/catering-charter.cgi
No vidíš. Někdo létá, aby se přemístil z bodu A do bodu B v co nejlepším čase a s co nejlepším palubním servisem.
Mimochodem většina evropských společností má v C class úplně stejné sedačky jako v Y. Takže jednou z mála oblastí, kde mohou nabídnout kvalitnější produkt je právě catering.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: pá červenec 08, 2011 9:48 am    Předmět: Citovat

ahoj, dostali jsme se do hloupého sporu. To cos poslal, samozřejmě znám ze stránek letiště brno. myslel jsem, že pošleš odkaz nějaké jiné cateringové společnosti, kde bych podle obrázku mohl srovnat kvalitu.... také si uvědom, že tam píšou "charter catering" a dole nabízejí také VIP catering.
Návrat nahoru
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá listopad 04, 2011 9:19 pm    Předmět: Citovat

Ohledně dostupnosi Brna různými dopravními prostředky bylo ve vztahu k letectví napsáno:

citace:
Výstupy obou prací potvrdily, že ve spádové oblasti brněnského letiště existuje potenciál pro rozvoj tradičního síťového létání z/do Brna kvantifikovaný neuspokojenou poptávkou po leteckém spojení. Tento potenciál představuje 600-700 tis. pasažérů/rok, kteří každoročně využívají jiných letišť v okolí Brna. Zachycení 20 % "unikajících" pasažérů představuje hlavní zdroj poptávky po nové pravidelné lince z Brna na některé z uzlových letišť v Evropě.


Mluví tedy o čísle 120-140 kpax ročně, tedy asi trojnásobek toho, co obsloužily v dobách největšího rozkvětu ČSA. Podle mě by to procento hodně záviselo na přidavné ceně letenek a počtu frekvencí denně.

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/obce-volicum/213095.aspx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá listopad 04, 2011 9:25 pm    Předmět: Citovat

Ohledně dostupnosi Brna různými dopravními prostředky bylo ve vztahu k letectví napsáno:

citace:
Výstupy obou prací potvrdily, že ve spádové oblasti brněnského letiště existuje potenciál pro rozvoj tradičního síťového létání z/do Brna kvantifikovaný neuspokojenou poptávkou po leteckém spojení. Tento potenciál představuje 600-700 tis. pasažérů/rok, kteří každoročně využívají jiných letišť v okolí Brna. Zachycení 20 % "unikajících" pasažérů představuje hlavní zdroj poptávky po nové pravidelné lince z Brna na některé z uzlových letišť v Evropě.


Mluví tedy o čísle 120-140 kpax ročně, tedy asi trojnásobek toho, co obsloužily v dobách největšího rozkvětu ČSA. Podle mě by to procento hodně záviselo na přidavné ceně letenek a počtu frekvencí denně.

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/obce-volicum/213095.aspx

citace:
Elektromobilita postupně prorůstá i do řad spotřebitelů České republiky. Společnost E.ON otevřela další veřejnou dobíjecí stanici, tentokrát v areálu brněnského letiště. A tak nejen Praha, ale už i druhé největší město se dočkalo rychlodobíjecí stanice. Dodavatelem technologie je společnost Siemens a jejím provozovatelem je Společnost E.ON.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá prosinec 16, 2011 8:14 pm    Předmět: Citovat

Chystá se čtvrtmiliardová investice do LKTB, konkrétně není moc známo do čeho:
citace:
Za čtvrt miliardy korun plánuje posílení bezpečnosti celého areálu tak, aby odpovídal předpisům mezinárodních letišť v Schengenském prostoru. Větší část peněz poskytne Evropská unie. Práce začnou zřejmě v polovině příštího roku a skončit mají do dvou let....170 milionů by mělo jít z evropských fondů....V areálu letiště by mělo vzniknout několik nových budov včetně nové vstupní haly a modernější hasičské zbrojnice, která kvůli zastaralému stavu už neodpovídá současnému provozu a vytížení tuřanského letiště.


Podrobněji:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/157277-brnenske-letiste-bude-bezpecnejsi-ceka-ho-investice-za-ctvrt-miliardy/

ZMB schválilo 7.12.:
citace:
dotaci 200 tis. Kč sdružení Společný Cíl na realizaci památníku československých letců v Brně; lokalita letiště Brno-Tuřany
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
trainzak



Založen: 9.8.2010
Příspěvky: 82

PříspěvekZaslal: pá prosinec 16, 2011 9:33 pm    Předmět: Citovat

Ajaj, doufám, že tuto investici nějak negativně nepocítíme my spotteři... Nechtěl bych vysoký plot s ostnaným drátem jako mají v PRG...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
trainzak



Založen: 9.8.2010
Příspěvky: 82

PříspěvekZaslal: út prosinec 20, 2011 8:19 pm    Předmět: Citovat

http://www.letectvi.cz/letectvi/Article72088.html

Tady zcela otevřeně a konkrétně píší, jaké že bezpečnostní opatření se budou provádět. A samozřejmě nechybí nový plot... Ale pokud vím, tak ten stávající je stále ještě zánovní? Nebo ne?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: út prosinec 20, 2011 10:10 pm    Předmět: Citovat

trainzak napsal:
http://www.letectvi.cz/letectvi/Article72088.html

Tady zcela otevřeně a konkrétně píší, jaké že bezpečnostní opatření se budou provádět. A samozřejmě nechybí nový plot... Ale pokud vím, tak ten stávající je stále ještě zánovní? Nebo ne?


Aneb jak nejlépe propagovat LKTB v zahraničí? Novým plotem!!!! Rolling Eyes Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st prosinec 21, 2011 9:55 pm    Předmět: Citovat

citace:
Architektonická koncepce objektů bude navazovat na stávající organické prvky odbavovací haly Odlet. Nástavbou (?) ke stávajícímu terminálu příletů má dojít ke tvarovému sjednocení obou staveb. Budovu pak bude tvořit ocelový skelet s pravoúhlou modulovou sítí sloupů. Dalším objektem bude samostatně stojící budova Hasičského záchranného sboru Letiště Brno-Tuřany, která po dokončení poskytne mimo jiné zázemí pro garážování speciální zásahové techniky. Součástí projektu je i zastřešení venkovního prostoru služebního vjezdu, výstavba nových komunikací, oplocení, brány a závor pro příjezd automobilů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> Co se jinam nevejde Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Strana 9 z 13

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com