Obsah fóra AirSpotter.eu AirSpotter.eu
European Plane Spotting and LKTB/ BRQ Spotting Forum
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Cargo
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: út prosinec 22, 2009 5:34 pm    Předmět: Citovat

JackBrno: Bylo to trošku divoký. C-5 byla dnes jedna. Ale během přiblížení vyplynulo, že piloti chcou s letadlem stát na dráze, čímž se zamezí provozu. Takže Ryan, který byl na finále za ní, by nemohl přistát, proto dostala C-5 na krátkém finále Go Around a začala vyčkávat. Piloti ještě uvažovali o divertu buď do Prahy, Ostravy nebo Bratislavy, ale nakonec se rozhodli, že počkají na odlet Ryana a přistanou potom. Tak se stalo... Go Around byl ještě celkem za světla, přistání bylo už prakticky nefotitelný. Ale pěkný to bylo, má moc pěknej zvuk.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 2:21 pm    Předmět: Citovat

Zdravím a přeji všem krásný nový rok.
Nevíte někdo, proč ta C-5ka nemohla pojíždět na apron? Nedává mi to smysl, únosnost TWY by snad měla být OK, s poloměry zatáček, hydraulikou brzd i předního podvozku by myslím také neměl být problém, když zvládli otočku přímo na dráze. Máte někdo nějaké vysvětlení, kromě toho, že pilot byl nemocný, když brali zatáčení? Nebo, že by mu manželka zakázala zahýbat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slávek
Anonymní





PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 9:02 pm    Předmět: C5 Citovat

já si myslím, že piloti těchto velkých strojů a obzvláště vojenští si rádi hrají na velké pány, kteří se neradi podřizují provozu na letišti. Zvláště z malého regionálního letiště s minimálním provozem se snaží využít situa
ce, nechat se vyložit na runwaji, otočit a rychle pali vocuť. zažil jsem podobnou situaci ještě za komančů, když nám do podniku piletělo z Anglie jakési technologické zařízení. Taky s nima nebylo k hnutí a vykládalo se na runwaji zcela podobně.
Návrat nahoru
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: st leden 06, 2010 4:25 pm    Předmět: Citovat

Karel napsal:
Zdravím a přeji všem krásný nový rok.
Nevíte někdo, proč ta C-5ka nemohla pojíždět na apron? Nedává mi to smysl, únosnost TWY by snad měla být OK, s poloměry zatáček, hydraulikou brzd i předního podvozku by myslím také neměl být problém, když zvládli otočku přímo na dráze. Máte někdo nějaké vysvětlení, kromě toho, že pilot byl nemocný, když brali zatáčení? Nebo, že by mu manželka zakázala zahýbat?


Slávek to uhodl, piloti prostě odmítli na LKTB taxovat Smile A klidně na celou noc zablokovali dráhu, protože kromě nakládky ještě cosi opravovali. To u rusů je to jedno, těm se řekne kam mají zajet a oni jedou, i kdyby se tam nevešli Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr



Založen: 16.12.2009
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 11:31 am    Předmět: Citovat

Mě ti vojáci štvou, protože zásadně nepapouškují instrukce a když není v dosahu vysílač ŘLP, tak není možné zjistit, co obdrželi za příkaz. Otom, že nejsou na radaru nemluvě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:37 pm    Předmět: Citovat

Hmm, to je fakt dost velká frajeřina, když se uváží, že hodinové holdování je stálo několik tun paliva... Ale nejde mi stejně do hlavy, že hodlali zablokovat RWY, když snad museli slyšet, že za nima na pořadí přistává FR...
Představuji si, jak se asi tvářili hoši na věži Shocked, možná v první chvíli ani nevěděli, jestli mají věřit svým uším Mad .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: út leden 19, 2010 11:25 pm    Předmět: Citovat

http://aktualne.centrum.cz/zpravy/nehody/clanek.phtml?id=658402
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 9:07 am    Předmět: Citovat

BinAir SW4 at Stuttgart on Jan 19th 2010, right main gear collapsed on landing
A BinAir Swearingen SA-227-DC Metro, registration D-CKPP performing a freight flight from Brno (Czech) to Stuttgart (Germany) with 2 crew /54 year old pilot and his 48 year old wife/, aborted the approach to Stuttgart's airport when the crew received an unsafe indication for the right hand gear. A subsequent low approach to have the landing gear inspected showed all gear struts down. During the following touch down on runway 07 at about 17:55L (16:55Z) the right hand main gear however collapsed, the airplane veered off the runway and came to a stop on soft ground. The crew left the aircraft without injuries.

The airport is currently closed.


(Váhám, jestli takové věci překládat - je to sice fórum v češtině, ale angličtina je zase jazykem letectví. Nechtěl bych být případně nezdvořilý vůči těm, kteří angličtinou nevládnou, na druhé straně to zase nechci přehánět a překládat kde co. Co vy na to? )

Zdroj:
http://www.avherald.com/h?article=42606c4c&opt=0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: so srpen 28, 2010 12:21 pm    Předmět: Citovat

TNT bude od zimy létat do Brna jen jednou týdně, nebo se bude létat přímo do Liége bez zastávky v Praze?

viz timetable na planes.cz:

TAY 059L/059E LGG 05:50-06:35 14F od/from 02.11. každé út-pá / every Tu-Fr

TAY 091R BRQ/LGG 22:00-22:40 14F od/from 01.11. každé po / every Mo

TAY 897N BUD/LGG 22:00-22:40 733 od/from 02.11. každé út-pá / every Tu-Fr

A ještě dotaz: Fleet Air létá pravidelně do Brna, nebo mají na planes na mysli ten Saab, který už nějakou dobu postává na stojánce GA?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: so srpen 28, 2010 6:16 pm    Předmět: Citovat

kuba.biker napsal:
TNT bude od zimy létat do Brna jen jednou týdně, nebo se bude létat přímo do Liége bez zastávky v Praze?

viz timetable na planes.cz:

TAY 059L/059E LGG 05:50-06:35 14F od/from 02.11. každé út-pá / every Tu-Fr

TAY 091R BRQ/LGG 22:00-22:40 14F od/from 01.11. každé po / every Mo

TAY 897N BUD/LGG 22:00-22:40 733 od/from 02.11. každé út-pá / every Tu-Fr

A ještě dotaz: Fleet Air létá pravidelně do Brna, nebo mají na planes na mysli ten Saab, který už nějakou dobu postává na stojánce GA?


Myslím, že TNT spíš bude vynechávat Prahu, tak jako každé pondělí brzy ráno. Jinak Fleet Air je ten Saab, který čas od času někam vyletí a sem tam jsou tu i dva, HA-TAD a HA-TAB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kuba.biker



Založen: 4.8.2007
Příspěvky: 265
Bydliště: OPO

PříspěvekZaslal: st září 01, 2010 8:54 am    Předmět: Citovat

JackBrno napsal:
Myslím, že TNT spíš bude vynechávat Prahu, tak jako každé pondělí brzy ráno. Jinak Fleet Air je ten Saab, který čas od času někam vyletí a sem tam jsou tu i dva, HA-TAD a HA-TAB


Pokud tomu roumím správně, počet průletů v Praze zůstane zachován, akorát jedna linka poletí přímo do Liége a druhá místo přes Brno do Budapeště. Bude se brněnská linka taky s něčím spojovat, nebo bude přímá?

A ten Fleet Air létá také cargo?

A ještě dotaz: zdá se mi, že cargo provoz v Brně letos hodně prořídl, zejména ve srovnání s roky 08´, 09´ - kam se poděli všichni ti Uzbeci a Turkmeni?!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karel



Založen: 29.3.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá prosinec 17, 2010 3:57 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem jen ze zvědavosti po dlouhé době klikl na stránky EuroCargoAir a vyskočila na mě tato hláška:
citace:
Vidíte-li tuto stránku namísto požadované prezentace, došlo pravděpodobně k vypnutí hostingu zákazníka: EURO CARGO AIR a.s. z důvodu dlouhodobě neuhrazených pohledávek.

Takže myslím, že je celý projekt už definitivně u ledu, i když jsem nedávno zahlédl i krátkou zprávu, že zahájení provozu se plánuje 2011.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: so prosinec 18, 2010 8:52 am    Předmět: Citovat

Karel napsal:
Tak jsem jen ze zvědavosti po dlouhé době klikl na stránky EuroCargoAir a vyskočila na mě tato hláška:
citace:
Vidíte-li tuto stránku namísto požadované prezentace, došlo pravděpodobně k vypnutí hostingu zákazníka: EURO CARGO AIR a.s. z důvodu dlouhodobě neuhrazených pohledávek.

Takže myslím, že je celý projekt už definitivně u ledu, i když jsem nedávno zahlédl i krátkou zprávu, že zahájení provozu se plánuje 2011.


Ještě ani nezačali a už neplatí Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JackBrno



Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 259

PříspěvekZaslal: st únor 16, 2011 10:08 am    Předmět: Citovat

Pro zajímavost, na 25.2. je plánek 747. Přílet 6.00, odlet 13.00. Ovšem je to plánek, tak to ještě může být jinak.

edit:
a další 26.2. a 9.3.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MarekV
Site Admin


Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 1589
Bydliště: LKTB/BRQ Brno Tuřany

PříspěvekZaslal: po únor 21, 2011 3:44 pm    Předmět: Citovat

JackBrno: Úžasné! Díky za info. Jestli opravdu dodrží plán a přiletí, bude to skvělé. A pokud ještě v pátek do toho skutečně přiletí 76 Volga, bude to věru natřískaný den. Škoda jen, že toho 26./27. tu Jumbo bude za tmy, to by se zrovna nějaké zpoždění hodilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra AirSpotter.eu -> LKTB/BRQ Spotting Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Další
Strana 11 z 23

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com